ISO 9001 w Akademii Morskiej w Gdyni

Akademia Morska w Gdyni opracowała i wdrożyła System Zarządzania Jakością w celu lepszego zaspakajania potrzeb i oczekiwań swych obecnych oraz przyszłych klientów i poprawy zarządzania uczelnią poprzez ciągłe doskonalenie systemu. Ustanowienie i wdrożenie Systemu Zarządzania Jakością stanowi również dowód na spełnienie wymagań ustawowych, przepisów i regulacji prawnych        

Nowoczesna uczelnia jest organizacją dbającą o jakość swojej pracy poprzez systematyczne i zorganizowane mierzenie jakości, analizę i ocenę stopnia spełniania wymagań w odniesieniu do przyjętych celów z ukierunkowaniem na rozwój studenta i rozwój pedagogiczny, zawodowy i naukowy nauczycieli akademickich oraz skuteczne zarządzanie mieniem uczelni.

Kierownictwo przyjmuje na siebie zobowiązanie i aktywne zaangażowane w rozwój i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością co znalazło wyraz w ustanowionej Polityce Jakości.

System Zarządzania Jakością jest zgodny z wymaganiami normy ISO 9001:2008 i obejmuje całą działalność Akademii Morskiej w Gdyni w następującym zakresie:

KSZTAŁCENIE NA POZIOMIE AKADEMICKIM, PROWADZENIE PRAC NAUKOWO – BADAWCZYCH WG WYMAGAŃ POLSKICH I MIĘDZYNARODOWYCH

 

ADMINISTROWANIE MIENIEM UCZELNI

Potwierdzeniem zgodności Systemu Zarządzania Jakością z wymaganiami normy ISO 9001:2008 są certyfikaty przyznane przez Biuro Certyfikacji Polskiego Rejestru Statków S.A. 

 

Podmiot udostępniający: 

AM w Gdyni

Wytworzył informację:

Zespół ds.szj
11.03.2014
Wprowadzenie:
i.wierzbowska 11.03.2014
Ostatnia modyfikacja:
i.wierzbowska 24.02.2017